|
Numer |
Tytuł |
|
Vol 36, No 2 (2023): Edukacja wobec współczesnych wyzwań, red. Małgorzata Kuśpit, Anna Tychmanowicz |
Rodzina jako przestrzeń kształtowania się tożsamości w opinii studentów pedagogiki |
Streszczenie w języku polskim
PDF
|
Katarzyna Jas |
|
Vol 35, No 3 (2022): Kompetencje osobowe wobec szans i zagrożeń współczesnego świata, red. Anna Tychmanowicz |
Tożsamość i (non)konformizm młodzieży z Ochotniczych Hufców Pracy |
Streszczenie w języku polskim
PDF
|
Marta Izabela Sterlus |
|
Vol 32, No 2 (2019): Edukacja na pograniczach – dokonania i perspektywy, red. Ewa Ogrodzka-Mazur, Mariusz Korczyński |
Hybrydowa tożsamość na kulturowym pograniczu – potencjał i problem osobisty i grupowy? |
Streszczenie w języku polskim
PDF
|
Jerzy Nikitorowicz |
|
Vol 35, No 3 (2022): Kompetencje osobowe wobec szans i zagrożeń współczesnego świata, red. Anna Tychmanowicz |
Wydarzenia indywidualne i społeczne a wymiary tożsamości osobistej – badania empiryczne |
Streszczenie w języku polskim
PDF
|
Aleksandra Witkowska, Dorota Mącik |
|
Vol 35, No 2 (2022): Wybrane zjawiska i procesy pedagogiczne wobec wyzwań społecznych i cywilizacyjnych – doniesienia polskie i ukraińskie, red. Joanna Wierzejska, Grzegorz Sanecki |
Wpływy cywilizacyjne i ich obiektywne odzwierciedlenie w ukraińskich podręcznikach do historii |
Streszczenie w języku polskim
|
Viktor Kotsur, Vasyl Balukh, Mykhailo Yurii |
|
Vol 34, No 4 (2021): Wybrane teoretyczne i praktyczne aspekty pedagogiki pracy, red. Katarzyna Nowosad |
Znaczenie wzoru osobowego nauczyciela w kształtowaniu zawodowym adeptów |
Streszczenie w języku polskim
PDF
|
Joanna M. Łukasik |
|
Vol 32, No 4 (2019): Aktualne problemy pedagogiki i psychologii pracy, red. Joanna Wierzejska, Katarzyna Nowosad |
Rola seniorów w budowaniu tożsamości narodowej osób mieszkających na obczyźnie |
Streszczenie w języku polskim
PDF
|
Norbert G. Pikuła |
|
Vol 33, No 1 (2020): Praca socjalna – różnorodność kontekstów, red. Anna Kanios, Patrycja Zielińska |
Podmiotowość i tożsamość a poczucie sensu i jakości życia młodzieży z niepełnosprawnością |
Streszczenie w języku polskim
PDF
|
Krystyna Barłóg |
|
Vol 32, No 1 (2019): Aktualne problemy edukacji na Ukrainie, red. Marija Czepil, Oresta Karpenko |
Kształtowanie tożsamości etnicznej studentów lwowskiego regionu uniwersyteckiego |
Streszczenie w języku polskim
|
Marija Czepil, Alla Revt |
|
Vol 31, No 4 (2018): Język emocji, red. Barbara Gawda |
Sisu – emocja kulturowa, schemat poznawczy czy słowo klucz do tożsamości Finów? |
Streszczenie w języku polskim
PDF
|
Jakub Adamczewski, Monika Obrębska |
|
Vol 31, No 3 (2018): Edukacyjne i kliniczne konteksty rozwoju człowieka w cyklu życia, red. Małgorzata Kostka-Szymańska |
Poczucie sensu życia u młodych dorosłych uzależnionych od substancji psychoaktywnych w trakcie terapii |
Streszczenie w języku polskim
PDF
|
Elżbieta Klima, Piotr Szczukiewicz |
|
Vol 32, No 2 (2019): Edukacja na pograniczach – dokonania i perspektywy, red. Ewa Ogrodzka-Mazur, Mariusz Korczyński |
Środowisko rodzinne a poczucie tożsamości osób w wieku późnej dorosłości na przykładzie Śląska Cieszyńskiego |
Streszczenie w języku polskim
PDF
|
Katarzyna Jas |
|
Vol 30, No 4 (2017): Zagrożenia w sferze działań pomocowych, red. Anna Kanios |
Ethos i tożsamość służby a bezpieczeństwo pracowników służb społecznych |
Streszczenie w języku polskim
PDF
|
Arkadiusz Żukiewicz |
|
1 - 13 z 13 elementów |
|