|
Numer |
Tytuł |
|
Vol 37, No 2 (2024): Szanse i zagrożenia rozwoju w biegu życia, red. Anna Tychmanowicz |
Cyberprzemoc – realne zagrożenie wobec dzieci i młodzieży. Krótki przegląd wybranych programów interwencyjnych |
Streszczenie w języku polskim
PDF
|
Amanda Błaszczak |
|
Vol 37, No 2 (2024): Szanse i zagrożenia rozwoju w biegu życia, red. Anna Tychmanowicz |
Umiejscowienie poczucia kontroli nad otoczeniem i reakcje emocjonalne jako determinanty strategii radzenia sobie w sytuacji konfliktu społecznego preferowane przez młodzież |
Streszczenie w języku polskim
|
Danuta Borecka-Biernat |
|
Vol 29, No 4 (2016) |
Aspiracje zawodowe młodzieży |
Streszczenie w języku polskim
PDF
|
Jerzy Kunikowski, Anna Kamińska, Małgorzata Gawryluk |
|
Vol 30, No 4 (2017): Zagrożenia w sferze działań pomocowych, red. Anna Kanios |
Bezrobocie wśród polskiej młodzieży i jego dynamika |
Streszczenie w języku polskim
PDF
|
Beata Jakimiuk |
|
Vol 31, No 2 (2018): Problemy edukacji zdrowotnej. Historia i współczesność, red. Anna Wiatrowska |
Psychospołeczne funkcjonowanie uczniów klas siódmych w zreformowanej szkole podstawowej w kontekście zdrowia psychicznego |
Streszczenie w języku polskim
PDF
|
Agnieszka Lewicka-Zelent, Ewa Trojanowska |
|
Vol 31, No 2 (2018): Problemy edukacji zdrowotnej. Historia i współczesność, red. Anna Wiatrowska |
Kompulsywne nadużywanie mediów społecznościowych a ryzyko rozwoju zaburzeń odżywiania – na przykładzie aplikacji Instagram |
Streszczenie w języku polskim
PDF
|
Adam Andrzejewski |
|
Vol 31, No 2 (2018): Problemy edukacji zdrowotnej. Historia i współczesność, red. Anna Wiatrowska |
Alkoholizm na łamach abstynenckich czasopism lubelskich (1928–1929) |
Streszczenie w języku polskim
PDF
|
Izabela Krasińska |
|
Vol 31, No 3 (2018): Edukacyjne i kliniczne konteksty rozwoju człowieka w cyklu życia, red. Małgorzata Kostka-Szymańska |
Prokrastynacja i prokrastynatorzy. Definicja, etiologia, epidemiologia i terapia |
Streszczenie w języku polskim
PDF
|
Katarzyna Markiewicz |
|
Vol 31, No 3 (2018): Edukacyjne i kliniczne konteksty rozwoju człowieka w cyklu życia, red. Małgorzata Kostka-Szymańska |
Edukacja matematyczna i lęk przed matematyką w percepcji młodzieży szkolnej |
Streszczenie w języku polskim
PDF
|
Urszula Oszwa, Katarzyna Szablowska |
|
Vol 32, No 3 (2019): Wybrane problemy pedagogiki bezpieczeństwa, red. Ryszard Bera |
Cyberagresja jako zjawisko zagrażające bezpieczeństwu cyfrowemu dzieci i młodzieży |
Streszczenie w języku polskim
PDF
|
Agnieszka Bąkowska |
|
Vol 32, No 3 (2019): Wybrane problemy pedagogiki bezpieczeństwa, red. Ryszard Bera |
Edukacja dla bezpieczeństwa młodzieży wobec wyzwań i zagrożeń współczesności |
Streszczenie w języku polskim
PDF
|
Aleksandra Skrabacz |
|
Vol 32, No 3 (2019): Wybrane problemy pedagogiki bezpieczeństwa, red. Ryszard Bera |
Opinie młodzieży studenckiej na temat zagrożeń w życiu społecznym osób starszych |
Streszczenie w języku polskim
PDF
|
Anna Kanios |
|
Vol 32, No 3 (2019): Wybrane problemy pedagogiki bezpieczeństwa, red. Ryszard Bera |
Szkoła miejscem (nie)bezpiecznym – perspektywa ucznia |
Streszczenie w języku polskim
PDF
|
Danuta Wosik-Kawala |
|
Vol 32, No 4 (2019): Aktualne problemy pedagogiki i psychologii pracy, red. Joanna Wierzejska, Katarzyna Nowosad |
Obraz pracy w opinii młodzieży szkół średnich |
Streszczenie w języku polskim
PDF
|
Danuta Wosik-Kawala, Ewa Sarzyńska-Mazurek |
|
Vol 33, No 1 (2020): Praca socjalna – różnorodność kontekstów, red. Anna Kanios, Patrycja Zielińska |
Podmiotowość i tożsamość a poczucie sensu i jakości życia młodzieży z niepełnosprawnością |
Streszczenie w języku polskim
PDF
|
Krystyna Barłóg |
|
Vol 28, No 1 (2015) |
Postawy młodzieży wobec osób niepełnosprawnych ruchowo |
Streszczenie w języku polskim
PDF
|
Katarzyna Nowak |
|
Vol 33, No 4 (2020): W poszukiwaniu profesjonalizmu i skuteczności w resocjalizacji, red. Agnieszka Lewicka-Zelent |
Zachowania antyspołeczne a agresja młodzieży nieprzystosowanej i nieprzejawiającej deficytów zachowania |
Streszczenie w języku polskim
PDF
|
Sławomir Sobczak, Tamara Zacharuk |
|
Vol 33, No 4 (2020): W poszukiwaniu profesjonalizmu i skuteczności w resocjalizacji, red. Agnieszka Lewicka-Zelent |
Prężność u młodzieży z placówek resocjalizacyjnych i szkół ponadpodstawowych – analiza porównawcza |
Streszczenie w języku polskim
PDF
|
Irena Mudrecka |
|
Vol 33, No 4 (2020): W poszukiwaniu profesjonalizmu i skuteczności w resocjalizacji, red. Agnieszka Lewicka-Zelent |
Przemoc domowa a funkcjonowanie młodzieży w szkole w okresie adolescencji |
Streszczenie w języku polskim
PDF
|
Elżbieta Sałata, Ewa Gawryś |
|
Vol 33, No 4 (2020): W poszukiwaniu profesjonalizmu i skuteczności w resocjalizacji, red. Agnieszka Lewicka-Zelent |
Wyzwania dla oddziaływań wychowawczo-resocjalizacyjnych i prawnych przeciwko mowie nienawiści w mediach społecznościowych |
Streszczenie w języku polskim
|
Anna Andrzejewska |
|
Vol 34, No 1 (2021): Nauczyciel i uczeń – edukacja, rozwój i wspomaganie, red. Inneta Nowosad |
Profilaktyka depresji i zachowań suicydalnych dzieci i młodzieży wobec wyzwań codzienności |
Streszczenie w języku polskim
PDF
|
Małgorzata Przybysz-Zaremba |
|
Vol 34, No 1 (2021): Nauczyciel i uczeń – edukacja, rozwój i wspomaganie, red. Inneta Nowosad |
Aktywność fizyczna a samoocena młodzieży na przykładzie uczniów lubelskich liceów |
Streszczenie w języku polskim
|
Andrzej Dubielis |
|
Vol 34, No 1 (2021): Nauczyciel i uczeń – edukacja, rozwój i wspomaganie, red. Inneta Nowosad |
Nauczyciele jako kluczowi specjaliści w ochronie dzieci i młodzieży przed współczesnymi zagrożeniami |
Streszczenie w języku polskim
|
Agata Rzymełka-Frąckiewicz |
|
Vol 34, No 4 (2021): Wybrane teoretyczne i praktyczne aspekty pedagogiki pracy, red. Katarzyna Nowosad |
Poczucie odpowiedzialności zawodowej pedagogów |
Streszczenie w języku polskim
PDF
|
Joanna Wierzejska |
|
Vol 35, No 3 (2022): Kompetencje osobowe wobec szans i zagrożeń współczesnego świata, red. Anna Tychmanowicz |
Tożsamość i (non)konformizm młodzieży z Ochotniczych Hufców Pracy |
Streszczenie w języku polskim
PDF
|
Marta Izabela Sterlus |
|
Vol 35, No 3 (2022): Kompetencje osobowe wobec szans i zagrożeń współczesnego świata, red. Anna Tychmanowicz |
Fenomen resilience u młodzieży zagrożonej niedostosowaniem społecznym a aktywne uczestnictwo w procesie arteterapii w dobie XXI w. – na przykładzie projektu szkolnej telewizji |
Streszczenie w języku polskim
PDF
|
Bartłomiej Chrzanowski, Arkadiusz Prajzner |
|
Vol 35, No 3 (2022): Kompetencje osobowe wobec szans i zagrożeń współczesnego świata, red. Anna Tychmanowicz |
Poziom samooceny wychowanków młodzieżowych ośrodków socjoterapeutycznych |
Streszczenie w języku polskim
PDF
|
Katarzyna Nowak |
|
Vol 36, No 1 (2023): Teoria i praktyka edukacyjna. Wybrane aspekty, red. Joanna Wierzejska |
Edukacja i technologie – między nowymi zagrożeniami a nowymi możliwościami |
Streszczenie w języku polskim
|
Francesco Pira |
|
Vol 33, No 2 (2020): Poznawcze i emocjonalne aspekty funkcjonowania człowieka w różnych obszarach aktywności, red. Małgorzata Kuśpit |
Ocena poznawcza konfliktu i emocjonalny wymiar strategii radzenia sobie młodzieży w sytuacji konfliktu społecznego |
Streszczenie w języku polskim
PDF
|
Danuta Borecka-Biernat |
|
1 - 29 z 29 elementów |
|